Klacht: ongevraagd incasso en brief rechter

op 13 juni 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Op -21-12-15 heb ik mijn toestel verzekering opgezegd. Dit is bevestigd viade mail. In juni 2016 kreeg ik een ongevraagd incasso brief met voot onbekenden kosten. In totaal 80,93. Ik heb ewp gebeld en de medewerker kon niks voor me doen en hangde daarna zo op. Op 9-06-2016 ontving ik een brief van de rechter uit Duitsland. Weer met het zelfde bedrag. Ik heb nogmaals een mail gedaan dit is nu de 5e meer al en weer geen antwoord. Toen heb ik EWP gebeld en is het nummer niet meer in gebruik. Nu loop ik vast en zit met een dreigbrief van de rechter.

Als de kosten worden kwijt gescholden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 juni 2016 om 18:35 geantwoord

Ik heb mailtjes gedaan ik heb gebeld maar ik word gewoon weggedrukt door jullie! Jullie telefoonnummer bestaat niet meer. Ik ben ij staat om die 10 euro te betalen als jullie mij kunnen aantonen van welke maand dit is geweest. Jullie sturen mij door na incassobureau terwijl jullie mijn niet kunnen aantonen van welke maand het niet goed is gegaan. Ik wil dit eerst weten en ga geen onnodige kosten betalen als de fout bij jullie ligt.

Alle klachten die gemeld zijn door niekevo