Klacht: Ongevraagd goederen ontvangen en mag retour sturen naar Denemarken??!!

op 07 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb ongevraagd via de post een zending ontvangen van Luxstyle. Nog nooit van gehoord en ook nog nooit zaken mee gedaan. Ik heb ze gemaild met de vraag wat dit te betekenen heeft, ik kreeg een reactie waarin ze zeiden mijn abonnement (???) stop te zetten en dat ik de zending retour mocht sturen naar een adres in Denemarken?? Het zal even lekker worden! Ze sturen mij iets ongevraagd toe en ik kan het terug gaan sturen naar Denemarken met alle kosten die daarbij komen. Ronduit belachelijk en ga ik het dus ook niet doen. Wat kan ik hier zelf aan doen om te voorkomen dat ik straks aanmaningen ga ontvangen voor iets wat ik nooit besteld en gebruikt heb?? Ik heb trouwens Detox pads voor je voeten ontvangen, haha. In totaal €40,- voor maar liefst 10 pads, nee dank je!!

Ik wil dat ze de zending kosteloos terugnemen en mij nooit meer wat toe sturen. Ik wil nooit meer iets met dit bedrijf te maken hebben.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kim Uitendaal