Klacht: Ongevraagd abonnement en herhaal zending

op 24 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn echtgenote had 1 item besteld en naar nu blijkt dus automatisch een abbonnement gekregen .
1e zending netjes betaald en via email en telefoon een einde gemaakt aan het abonnement .
2 dgn later een nieuwe zending ontvangen.
Nu een aanmaning met 10 euro herrineringskosten en 30 eyro buitengerechtelijke incassokosten .
Gelijk weer een mailtje gestuurd .ben benieuwd.

Gewenste Oplossing:

Terugtrekken van de rekening voor onbestelde goederen .
Schriftelijke bevestiging van beeindiging abo .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siegertje25