Klacht: Ongeval met letsel

op 22 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op woensdagavond 9 augustus wilde ik in Dordrecht met lijn 7 (voortuig 5427) uitstappen bij de halte Planetenlaan (om 19.12 uur), vlak voor de halte wilde ik opstaan, en tijdens het opstaan maakte ze de chauffeuse ineens een onnodige belachelijk harde rem. Hierdoor kwam ik hard ten val waarbij mijn voet en knie kraakte. De chauffeuse keek niet op of om. De zelfde avond kreeg ik in het ziekenhuis te horen dat mijn hielbot is gebroken door de val. Ik heb hier telefonisch meteen een melding van gemaakt bij Arriva, en de dame aan de telefoon gaf aan dat ik per e-mail een terugkoppeling zou krijgen. De enige terugkoppeling die ik kreeg was : spijtig te horen en excuses\”. Bedankt voor de excuses maar ik neem daar geen genoegen mee, door een onnodige actie van de chauffeuse zit ik nu al bijna 2 weken thuis met een gipsspalk, kan ik niet naar mijn werk in Den Haag. en moet ik hierna nog 4 weken in gewoon gips. Dit brengt allemaal extra kosten met zich mee, zoals mijn eigen risico van mijn zorgverzekering, huur van loopkrukken en de mantelzorg die ik nu krijg. Ik zou hier graag een compensatie voor willen zien.
De betreffende bus is lijn 7 bus 5427 om 19.12 uur de camerabeelden zijn door Arriva makkelijk op te vragen, zodat dit aan te tonen is.

Ik zou tevevreden zijn wanneer Arriva de verantwoorlijkheid op zich neemt en aanbied om op zijn minst mijn eigen risico die ik nu kwijt ben door de rongtenfoto\'s, de gips en de afspraken in het ziekenhuis te vergoeden/ compenseren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 22 augustus 2017 om 11:59 geantwoord

Beste Fioon,

Wat een ontzettend akelige situatie heb jij meegemaakt. We hopen dat je snel hersteld en weer gewoon kan lopen. Nogmaals excuses dat dit gebeurd is.

In het systeem zie ik dat je inderdaad een melding hebt gedaan en dat je hier een reactie op hebt ontvangen. De chauffeuse is inmiddels bekend en zal aangesproken worden naar aanleiding van dit incident.

Ik raad je aan om voor een vergoeding van je kosten het contactformulier in te vullen op: http://bit.ly/2vLpc2G. Vergeet hierbij geen facturen en bewijzen van de kosten bij te voegen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Fioon