Klacht: Ongeval

op 19 januari 2018 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Mijn moeder heeft vorig jaar een ongeluk gehad waardoor ze met haar scootmobiel onder een auto lag. Ze heeft een letselschade vergoeding van de verzekering gekregen voor het letsel wat ze heeft opgelopen. Nu wil medipoint daar 2400 euro van hebben voor de scootmobiel. Ik ben van mening dat dat geld voor mijn moeder is en niet voor de scootmobiel. Maar omdat ze aan het krijgen waren heb ik toch een betalingsregeling willen treffen. Zodat ze toch geld krijgen en ik onder tussen kan kijken hoe het precies zit. Mijn moeder heeft haar letsel schade geld gebruikt om haar schulden af te betalen. Dus ik wil een betalingsregeling treffen van 50 euro in de maand aangezien mijn moeder 930 euro ontvangt en er noulijks de maand rondkomt. Maar de mevrouw wil dat mijn moeder 440 euro in de maand betaald en geen 50 euro.ik geef aan dat ik ze tegemoet kom en dat ze iets moeten regelen want 440 euro is onmogelijk ze zegt tegen mij nee dan sturen wij het door naar de deurwaarder. Wat ik kom jou tegemoet en jij stuurs wat door naar de deurwaarder!! Mijn moeder heeft trouwens een tweedehandse scootmobiel van hun gekregen die ook nog is om de haverklap kapot gaat!! Ik ben van plan nu helemaal niks te betalen meer!

Ik ben tevreden als ze met 50 euro wat eigenlijk al te veel is akkoord gaan zo niet betaal ik niks. En ga ik hier werk van maken. En dat ze een scootmobiel krijgt die normaal functioneerd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Selie

5 maanden geleden - Ik heb mijn vorige klacht ingediend ik heb vernomen van Robin van klacht.nl is doorgestuurd en in behandeling genomen door medipoint. Heel fijn dankjewel Robin. Maar medipoint zelf heeft niks met de klacht gedaan en helemaal geen reactie gegeven. Ik was nog steeds in afwachting van een antwoord tot vandaag er een brief van medipoint binnen kwam ze hebben er ff 300 euro opgegooid en doorgestuurd naar de incasso buro!! Ik wil nu juridisch stappen zetten. Hoe ga ik dit doen?

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 19 april 2018 om 14:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Selie