Klacht: Ongemerkt abonnemnt afgesloten

op 27 juni 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 maart j.l. heb ik voor €33 een ketogeen afslankplan voor 3 maanden gekocht bij Katja Callens. Nu is er op 24 juni nogmaals € 33 van mijn rekening geïncasseerd door mevrouw Callens omdat ze mij blijkbaar op slinkse wijze, zonder dat ik het wist, een abonnement heeft aangesmeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de €33 van 24 juni is teruggestort door mevrouw Callens en zij een einde maakt aan het NIET door mij gewilde driemaandelijkse abonnement op een ketogeen afslankplan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 28 juni 2021 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Phryne,
Zoals ik je ook al per mail vertelde ben je een driemaandelijks abonnement aangegaan. Dit is duidelijk vermeld voor en na de aankoop. Vandaar dat je nu weer betaalt en opnieuw een menu ontvangt.

Ik vraag de administratie het abonnement stop te zetten en
zal je verwijderd worden uit de persoonlijke coaching en de
actieve Keto groep na de betaalde periode.

Geniet ondertussen verder van je gezonde keto lifestyle en aarzel
niet om me te contacteren wanneer je input of feedback wenst over
je keto lifestyle. Verdere communicatie graag via de mail: [email protected]

Groet Katja

Alle klachten die gemeld zijn door Phryne