Klacht: Ongemerkt abonnement afgesloten

op 22 juni 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Ik heb naar mijn idee 1 malig voor 33 euro , een 3 maanden plan gekocht.
Maar nu blijkt na 3 maanden dat ik weer 33 euro moet betalen voor de volgende 3 maanden.
Dat heb ik nooit gewild , ik wil ervan af , kreeg keurig betaal herinnering , pfff nou dacht het dus niet!.
Heb een mail gestuurd dus hoop dat het geregeld word , maar ben dus wel nog een keer 33 euro kwijt omdat er blijkbaar in de kleine letters staat dat er een langdurig iets is afgesloten , kijk dus goed uit , je koopt niet iets eenmalige, zo jammer….

Als er geen geld meer van mijn rekening word afgehaald en ik mijn schijnbaar afgesloten abonnement per direct op gezegt krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 22 juni 2021 om 09:47 geantwoord

Dag Nienke,
zoals duidelijk vermeld op de verkooppagina gaat het om een driemaandelijks abonnement dat je hebt afgesloten. Daar zijn we heel duidelijk over voor en na de verkoop. Geen kleine letters, gewoon duidelijk geschreven op onze pagina.
Waarschijnlijk heb jij daar overheen gelezen.

Ondertussen heb ik je ook geantwoord op je mail. We zullen het abonnement nu stopzetten. Dat gaat ook heel makkelijk, je hoeft enkel mij te mailen.

Laten we verder contact via de mail houden. Ik kijk niet regelmatig op deze dubieuze website.

Groet Katja

Alle klachten die gemeld zijn door nibyni80