Klacht: Ongemanierd en geen afspraken na komen

op 27 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij zijn vele jaren klant bij de winkels van AH in Nederland, nu eindelijk is er een AH in Overpelt Belgie.
Nu was er de Barleduq water eindelijk na een jaar in de schappen na veel vragen hier over het willen bestellen, de manager en winkel bediende´s vertelde mij U moet naar Nederland gaan, daar verkopen zij het wel, maar AH is AH, nu was dit produkt in de aanbieding en dus vroeg ik hoeveel kan in bij U bestellen, dat maakt niet uit vertelde de manager, dus bestelde ik 20 dozen a 6 pak, tot nu toe heb ik deze niet kunnen ophalen, dit ondanks bij en na afspraken van en voor ophaal,
hier van, ook als je wat vraagt, bemerk je dat je niet echt welkom bent als je van Nederland komt, ik voel mij gewoon gediscrimineerd in een Nederlandse winkel in het buitenland Belgie? voormalig Nederland…..

Respect en klant vriendelijk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AK17012016