Klacht: Ongemachtigde afschrijving

op 16 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tien dagen geleden is er door Adyen payments zonder mijn toestemming 49€ van mijn rekening gehaald.
Ik weet absoluut zeker dat ik Adyen geen toestemming tot machtiging of overschrijving heb gegeven.
Na zoeken op de bedrijfsnaam kwam ik er achter dat ik niet de enige persoon ben waarbij ze dit doen of gedaan hebben.

Gewenste Oplossing:

-Ik wil mijn geld terug.
-Ik wil weten hoe ze aan mijn bankrekening zijn gekomen.
-Ik wil weten hoe ze zonder mijn toestemming geld van mijn rekening hebben gehaald.
-Ik wil weten of derde partijen mijn bankrekening nummer hebben.
-Ik wil verzekerd hebben dat Adyen in de toekomst geen geld van mijn rekening haalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Adyen

4 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Vosmer, Dank voor het melden van uw klacht. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van (online) winkeliers betalingen via o.a. credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert de achterliggende technische systemen voor verwerking van betalingen aan winkeliers, uw gegevens zijn dus bij ons terecht gekomen via een winkel. Voor vragen over individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com -- Adyen Support Department https://support.adyen.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 24 juli 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vosmer,

Bedankt voor uw antwoord.
We kunnen u niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt.
Als u ons de bovengenoemde informatie kunt sturen naar support@adyen.com, kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoor het graag als u meer vragen heeft.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door Cearon