Klacht: ongeluk tussen horst -helmond 24-04 2017

op 24 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn kleindochter ging vanmorgen 12.04 van venlo naar middelburg maar helaas door ongeval kwam ze niet verder tot horst helaas waren de bussen naar deurne vol en moest ze maar wachten en dan van deurne naar helmond zelf reizen toen heb ik haar maar zelf opgehaald in horst waar ze nog steeds stond te wachten en naar helmond gebracht vraag kan hiervoor geen vergoeding voor gegeven worden want ik vind de ns is tenslotte verantwoordig voor te zorgen dat ze voor de betaalde reis op haar bestemming komt bvd dhr. M verblackt

Als ik hiervoor in vergoeding krijg al is het maar een gratis treinreisje

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 10:41 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door martien verblackt