Klacht: Ongeluk sauwerd/winsum

op 22 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ongeluk tussen sauwerd en Winsum niks aan te doen… Maar ik kom vrijdag uit de richting van Delfzijl en moet naar Uithuizermeeden, en denk ik moet vast naar sauwerd (ook nergens iets anders gehoord….sta ik op sauwerd hoor ik ineens dat ik naar bedum moet… Uur moeten wachten op de trein weer richting Delfzijl.
Kom ik op bedum staan daar stewards….
Voor de rest prima geregeld hoor maar laat die stewards ook even in de trein richting Groningen stappen en zeggen dat mensen die richting roodeschool moeten even in Bedum moeten uitstappen..

Verder zondag avond een zeer gestreste bus chauffeur die het normaal vondt dat je op het station moest inchecken.

Voor de rest prima geregeld allemaal

Volgende keer de stewards ook in de trein laten om te vertellen als je op een ander station dan je verwacht moet uitstappen.

Bus chauffeurs een hand inchecker mee geven zodat de mensen die niet ingecheckt hebben op t station dat in de bus nog kunnen doen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 07:49 geantwoord

Hoi Jurrien,

Wat ontzettend jammer om te horen dat je in eerste instantie op het verkeerde station uit bent gestapt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik moet toegeven dat dit in eerste instantie niet goed is gecommuniceerd. Zodra we de fout ontdekten, hebben we dit hersteld.

^NT
Arriva webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jurrienhum