Klacht: Ongelooooflijk! Matrassen die niet normaal liggen…

op 28 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heb een boxspringcombinatie (1,60 breed’ aangschafd. In de showroom lag het allemaal goed. Alles geleverd en in elkaar gezet. Blijkt dat de matrassen (2x 1-persoons) met een topper erop niet goed ligt. in het midden van de matrassen is het keihard! Ik rol dus letterlijk naar de zijkant (alsof je vroeger op zo’n veren bodem lag)..De topper helpt niet! Iemand van Leen Bakker is komen kijken: ja die matrassen horen zo.. Binnenkant van matras is zachter dan buitenkant.Wordt vanzelf wel zachter.. Het showroom model staat hier al wat langer en hebben veel mensen op gelegen.. Uiteindelijk conclusie van hoofdkantoor: wordt niet als klacht behandeld. Letterlijk citaat: de klant moet maar een 2-persoons matras aanschaffen of een topper gebruiken…(deze gebruik ik!). Omdat ik niet goed kon slapen heb ik na 2 nachten geprobeerd maar bij een andere winkel matrassen gekocht.. Deze matrassen veel beter! maar… ik kom erachter dat het zoals ik al dacht niet alleen in de matrassen zit maar ook in de boxspring! Er zijn 2 boxsprings die je tegen elkaar aan zet. De randen van ieder van die boxsprings zijn steviger dan de binnenkant waardoor het dus harder voelt. Door het goede matras heen is het nog steeds voelbaar. Het grootste probleem zijn dus de matrassen maar er zit ook een probleem in de boxspring! Het product kan wat mij betreft terug en ik wil mijn geld terug. Het is een ondeugdelijk product! Als ik er mensen op laat liggen dan is het ongehoord dat dit niet als een klacht wordt behandeld! Ik ga er in elk geval werk van maken. Leen Bakker is aangesloten bij CBW. Zij moeten aantonen dat het een deugdelijk product is.

Koop dit niet bij Leen Bakker want het is een miskoop!! En die service bij Leen Bakker? Ze moeten zich echt schamen..

Ik wil het bed niet meer, ik wil mijn geld terug zodat ik een fatsoenlijk bed kan kopen..

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw R. Kleine