Klacht: ongelijke bovenkanten

op 04 december 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Aantal weken geleden 3 kant en klaar gordijnen bij Leen Bakker gekocht in
Soesterberg. Thuis gekomen, ze uitgepakt en 2 gordijnen wat korter gemaakt om ze passend te maken. |Bij de 3e aangekomen blijkt dat de bovenkant heel anders is dan bij de andere 2 gordijnen.
Ik er mee terug en daar kreeg ik te horen dat de bovenkanten van kant en klaar gordijnen verschillend kunnen uitvallen, wat mij niet verteld was anders had ik ze wel nagekeken.Ben 2x terug geweest om de nieuw binnen gekomen gordijnen te bekijken of 1 hetzelfde was als degene die ik heb, jammer nee, Aangezien ik de gordijnen niet terug kan geven daar ze heb ingekort was voor mij de vraag of ik er dan niet een kon laten bijmaken, je kan de stof ook per meter kopen, met de ringen op dezelfde hoogte als de andere twee. Nee en nog eens nee krijg ik te horen, vreemd moet toch kunnen.Ik zit nu wel met 2 gordijnen die ik niet gebruiken kan, aangezien ze te smal zijn voor de plek waar ik ze wil ophangen.

Zie bovenstaand verhaal, op maat laten maken met de ringen op de goede plek.Het is namelijk stof met strepen,. Vandaar dit probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Nijhoff