Klacht: Ongeldige Ah tickets

op 26 juni 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Vorig jaar AH tickets gekocht, maar door de lockdown niet kunnen gaan. Toentertijd gebeld met klantenservice er werd gezegd dat er geen zorgen over hoeft te maken en dat de tickets verlengd worden. Het was alleen niet bekend tot wanneer. Gezien het al lange tijd geleden is, was ik het alweer vergeten dat we de tickets nog hadden. Gisteren gebeld met de vraag tot wanneer ze geldig zijn. Hoor ik met stomme verbazing dat ze niet meer geldig zijn! Dat ik vorig jaar maar had moeten gaan. En anders had ik wel een mail ontvangen met informatie. Weg is mijn geld! Terwijl we totaal niet zijn gewittigd middels de mail. Ik heb nota bene nog de reserveringsmail en parkeerticket van vorig jaar! Slechte coronacompensatie voor zo’n groot bedrijf.

Graag zie ik de kaartjes verlengd worden!
Ik kom graag naar de Efteling en het zou heel jammer zijn als er door deze situatie een slechte ervaring wordt.
De kaartjes zijn immers al betaald, er was gereserveerd, de datum stond dus vast om te gaan. Dus Efteling verleng de ah kaartjes tot eind het jaar, zodat jullie iedereen die nog een ah kaartje hebben de kans gunnen om een leuke dag te ervaren in jullie park.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanna20