Klacht: ongeldig kaartnummer/Valencia citytrip vertrek op 17/8 voor 3 nachten 329 maar als ik wil boeken is deze niet meer vrij.Nochtans staat de reis nog vrij op mijn smartphone maar langs deze weg kan ik niet boeken.

op 30 juli 2017 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

beste,
Ik wil een citytrip naar Valencia boeken voor 3 nachten.Ik zag het aanbod verschijnen op mijn smartphone.Omdat ik langs deze weg niet kan boeken probeer ik het via mijn laptop.Dan is het aanbod al weg en de prijzen zijn gestegen.Nochtans op mijn smartphone blijft het aanbod geldig

De reis aan dezelfde voorwaarden :vertrekken op 17/8 voor 3 nachten aan 329 euro

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 31 juli 2017 om 21:36 geantwoord

Beste Inge,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het is vervelend om te vernemen dat u problemen ondervindt met het boeken, hiervoor onze excuses. Als u telefonisch contact met ons opneemt helpen wij u graag verder met het vinden van een goede aanbieding in de prijsklasse die u wenst.

Mvg,

Maybel van TravelBird

Alle klachten die gemeld zijn door Toekan