Klacht: Ongekend slechte service

op 05 juni 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een waardeloos bedrijf Otto . Callcenter niet op orde en het transportbedrijf dynalogics kan ook opgedoekt worden!!!!!
Woensdag Otto gebeld omdat ik het tijdsvak ( vrijdag van 08:00u tot 22:00) waarin mijn wasmachine bezorgd zou worden, enigszins onlogisch vond, omdat ik fulltime werk. Meneer verzekerde mij ervan dat ik op de dag van bezorging de tijd kon wijzigen bij dynalogics. Dynalogics gaf mij echt aan dat dit niet mogelijk was. Otto terug gebeld en nadat de verbinding zo’n 3 keer verbroken werd en er niet terug gebeld werd, maar ik zelf moest blijven terugbellen, excuses gekregen. weg van mijn werk dan maar. Dan zou je denken opgelost maar niets is minder waar. Meneer van dynalogic komt binnen en vraagt of hij zijn accutol mag opladen… uhhh tja waarom niet. Wel apart dat je je gereedschap niet op orde hebt maar hey, k Ben de slechtste niet. Vervolgens loopt hij naar beneden om de wasmachine te halen, om na 10 minuten naar boven te komen en te vertellen dat ze hem vergeten zijn. Vergeten ??!?!???!? Really????? Dus je vertelt me dat ik eerder weg ben gegaan van het werk voor niets? Terwijl mijn eerste vraag al was of hij in de avond geleverd kon worden?!?!?!?! Maaaarrr mevrouw we komen vanavond terug. Ik geef aan graag gebeld te willen worden over de voortgang. Om (schrik niet) 23:30 krijg ik een bericht via e-mail want tja, waarschijnlijk voelen ze de bui al hangen. Het kan niet geleverd worden. U kunt een nieuwe afspraak inplannen met als eerste optie maandag!

Beiden gebeld gebeld en gebeld .. geen oplossing. Kan beter tegen een muur praten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer m’n wasmachine alsnog vandaag geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 07 juni 2021 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Hoek,

Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijp dat u niet tevreden bent over het verloop dat van deze bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Uw order is inmiddels in onderzoek geplaatst, wat betekent dat we samen met de leverancier van uw bestelling aan het onderzoeken zijn hoe u uw product zo snel mogelijk kan ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team

Heeft op 07 juni 2021 om 23:57 geantwoord

Vandaag heb ik te horen gekregen dat de wasmachine retour gaat naar Otto i.v.m. schade. Ik mag toch wel zeggen dat ik dit enorm eigenaardig vind, vooral omdat jullie deze wasmachine al sinds vrijdag hebben. Annuleren van de bestelling dan maar! Want een oplossing bieden jullie niet en goed omgaan met spullen schijnt ook heel lastig te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Faith181