Klacht: ongeïnteresseerd

op 05 april 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik heb laatst 3x gebeld met jullie. De eerste keer kreeg ik iemand aan de lijn die leek net wakker te zijn en gaf mij maar de helft van alle informatie die ik wilde. Dus de betalingsregeling was binnen 1 min geregeld en wist het totaal bedrag niet. Ik wist niet wat ik moest betalen. Jammer dat ik geen naam heb opgeschreven. Wand een gerechtsdeurwaarder moet mij wel de juist informatie kunnen geven wand het is al erg dat het zo ver is gekomen. 2e keer dat ik belde was er vlak erna om wel te checken of het allemaal geregeld was. En dat was het niet. Wand ik kreeg niets binnen via de post. En heb ik het maar met die dame opnieuw geprobeerd. En dat hadden we nu wel goed geregeld.

Of mijn maand termijn van 140,- naar 100,- kan wand ik kan het niet meer betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 13 mei 2016 om 10:17 geantwoord