Klacht: Ongeïnspireerde medewerker, klantenservice lost verder niets op

op 31 mei 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag na lang wachten een galant kast mogen ontvangen. De transporteur had zijn best gedaan om een pakket dubbel te vouwen, hetgeen ook goed was gelukt. Klantenservice gebeld end e meest ongeïnspireerde persoon aan de lijn gehad. Kon hem allemaal niets schelen en op 14 juni pas een nieuwe kast. Hing vervolgens de telefoon op. Bij nogmaals bellen werd verteld dat ik volgende week maar weer eens moest bellen. Lekker bezig IKEA.

Gewenste Oplossing:

Als IKEA eens zijn/haar best zou gaan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikeanietzobest