Klacht: Ongehoord!!

op 31 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na mij vorige keer een heel slechte oplossing te hebben geboden willen ze nu ineens mijn bestelnummer. bij mijn vorige klacht wisten ze precies waar het om ging nu ineens niet meer…..
Ze kennen waarschijnlijk ook het begrip tijd rekken en dan geeft de klant met klacht wel op.
Nou deze klant niet, ik ken mijn rechten.
Bij deze dus nogmaals mijn bestelnummer 1606280818504936.

Gewenste Oplossing:

Ik wil volledige terugbetaling van mijn bestelling EUR 35.49
Volledige terugbetaling van mijn rembourskosten EUR 18.77
Gratis retour zending naar een door Light in the box gekozen bestemming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 augustus 2016 om 20:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Freijser