Klacht: Ongeholpen met dekkingsproblemen

op 17 juli 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Al een tijdje loopt er een netwerkcompensatie i.v.m. heel slecht bereik bij een vakantiewoning van mij. Geen telefonie, sms of internet is mogelijk daar. Hiervoor kreeg ik netjes maandelijks een vergoeding als pleister op de wond in de hoop ooit verbetering te zien. Deze verbetering komt definitief niet en hebben ze ook besloten de compensatie stop te zetten met als enig alternatief over te stappen naar een andere provider.

Echter, ik zit met een combinatie pakket waar ik gunstig ook T-Mobile thuis gebruik. Overstappen zal dus alleen maar financieel ongunstiger worden omdat ik dan per definitie duurder uit ben. Ik vind dit alles behalve netjes van T-Mobile om zo om te gaan met een langdurige klant.

Enerzijds het toch doorzetten van de netwerkcompensatie. Als dit echt niet mogelijk is, dan anderzijds het resterende bedrag van het toestel wat bij het abonnement zat af te kopen door T-Mobile.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NickMallee