Klacht: Ongebruikt dekbed ingeleverd, maar geen geld terug ontvangen – Filiaalmanager had geen tijd voor een klant: komt u morgen maar terug

op 26 februari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik wilde een dekbed retourneren, omdat het wel een heel erg krakend stekelig veren dekbed was, maar dat mocht alleen op de dag van aankoop. Daar was ik overigens niet op gewezen bij de kassa toen ik daar eind van de middag afrekende. Dus toen heb ik het ongebruikte en keurig verpakte dekbed daar maar bij de kassa achtergelaten, zonder mijn 63,99 terug te ontvangen, want ik wilde dat rot dekbed niet. De kassamevrouw gaf aan dat de filiaalleider nu even geen tijd had….of ik morgen terug wilde komen. Ja ja de klant is koning..nou dit had ik niet verwacht van Leen Bakker (Woerden). Bij de eerste de beste internetwinkel of bij IKEA is ruilen totaal geen probleem. Mijn klacht heb ik kenbaar gemaakt via het klachtenformulier van Leen Bakker…en raad eens: geen reactie.

Mijn geld terugontvangen

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bmn