Klacht: Onfatsoenlijk en onproffessioneel na behandeling met een geurtje van oplichterij

op 13 juni 2016 over Tandheelkundig Centrum Nederland in de categorie Tandartsen

Deze gebeurtenis vond plaats op 09-06-2016.
Ik had een afspraak gemaakt aan de balie voor een gebitsreiniging voor mij en mijn zoon. Deze afspraak had ik een week voor bovengenoemde datum gemaakt. Hierbij had ik afgesproken dat er een bedrag van €70,- per 30 minuten per persoon betaald zou worden, met aftrek van kosten aan de hand van tijdvermindering voor mijn behandeling, sinds een groot deel van mijn gebit ontbreekt. Ik ben met mijn zoon naar de afspraak gegaan. Wij hebben samen in totaal een behandeling van 40 minuten gehad. Hierna gingen wij naar de balie om te betalen en troffen wij een persoon die een ander bedrag noemde dan van tevoren was afgesproken. Het bedrag dat zij rekende was €142,20. Dit houd in dat er geen rekening is gehouden met tijdvermindering.
Hier was ik het niet mee eens en daarmee vond een onbeschofte manifestatie plaats. Door dit voorval ga ik niet meer naar deze praktijk.
Ik vroeg voor een factuur, ik kreeg die en liep boos weg. Thuis bekeek ik de factuur en zag ik dat het een “dummy” factuur was, zonder mijn vermelde naam en adres. De volgende dag ging ik terug om een nieuwe echte factuur te halen, waarbij er opnieuw een heftige manifestatie ontstond. De vrouw aan de balie weigerde een echte factuur te geven omdat ik niet geregistreerd stond bij hun praktijk. Dit is een smoes natuurlijk, want zonder registratie hebben zij mij en mijn zoon behandeld en het geld aangenomen. Hierbij is het geld waarschijnlijk zwart ingeboekt.
Ik vond het niet erg om te betalen voor de behandeling, maar de onbeschofte en kwetsende manier waarop ik en mijn zoon, in het bijzijn van andere klanten, behandeld werden vond ik zeer onfatsoenlijk.
Conclusie: ik verdenk dat deze praktijk malafide is en uit is op geld en dat de behandeling van een klant bij verre niet op de eerste plaats komt. Ik heb nog nooit zo een behandeling meegemaakt bij andere praktijken, kortom gezegd “gangster” gedrag.

Een verontschuldiging van hun kant is zeker aan de orde. Verder zou ik een restitutie willen ontvangen van het deel dat ik onterecht heb betaald. En graag zou ik een echte factuur van de rekening willen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elie1807