Klacht: Onfatsoenlijk

Anita Isenborghs op 23 juli 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aangemeld retour product komen ze om 17.30 uur halen, zegt chauffeur: hiervoor is geen plek in de bus!! Moeten nog een artikel bij iemand afleveren komen dan retour u product ophalen en anders bellen wij U !!!!
Niets meer gehoord dus……Krijg ik om 23.03 uur een mail van Wehkamp met de tekst: de bezorger zou bij je langskomen maar heeft laten weten dat dit onverwacht niet door kan gaan ! Terwijl deze 2 mannen om17.30 uur bij mij binnen waren en zouden terug komen en minimaal een telefoontje zouden geven.

Ik krijg van het bezorgbedrijf een bericht met de tekst vanwege een technisch defect kan de afspraak niet doorgaan !! Mannen staan binnen in mijn huis hebben gewoon GEEN plek in hun BUS

Ze zouden de dag erna komen ! Moet IK weer terug bellen en krijg van de juffrouw te horen dat het vandaag ook niet wordt opgehaald maar morgen pas !

Ondertussen kost mij dit 2 verlofdagen ( duren bezorging ) GRATIS BEZORGEN hihi !!! En ook nog eens 10 euro belkosten met deze 2 bedrijven !!
Dit is van beide geen RECLAME 1e en laatste keer

Gewenste Oplossing:

Dat ik minimaal mijn gemaakte kosten vergoed krijg.!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het niet goed gaat met uw retour ophalen. Graag willen wij daar samen met u naar kijken. Kunt u uw klacht samen met uw mailadres en geboortedatum doorsturen naar [email protected] ? Dan kijken wij samen naar een passende oplossing en naar uw retour. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Isenborghs