Klacht: oneerlijke verkoopspraktijken

op 09 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

afgelopen vrijdagmorgen electrische fiets besteld via site van Fietsenwinkel.nl. omdat zij adverteren dat zij een fiets leveren na 1 werkdag. Nadat wij de bestelling hadden geplaats en betaald ontvingen wij een mail ter bevestiging en met melding dat de fiets niet onmiddellijk leverbaar was aangezien de gevraagde batterij niet voorradig was en dus pas leverbaar zou zijn in week 36. Aangezien wij geen zin hadden in zulke lange leveringstermijn, telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Daar werd ons meegedeeld dat indien wij een duurdere batterij (+200€) zouden bestellen de fiets wel na 1 dag leverbaar zou zijn. 3 x hebben ze ons telefonisch bevestigd dat deze duurdere batterij voorradig was. Dus bijbestelling gedaan en betaald, dit alles nog voor 17uur op vrijdag. Na opnieuw bevestiging van betaling te hebben ontvangen niets meer vernomen van Fietsenwinkel.nl. Zelf dan maar telefonisch contact opgenomen met vraag naar bevestiging van leveringsdatum, maar hiervoor zouden wij nog mail ontvangen. Zaterdagmorgend nog geen nieuws, weer telefonisch contact, weeral wandelen gestuurd met melding : mail wordt verstuurd in loop van de dag. Zaterdag avond terug telefonisch contact opgenomen, melding : geen mail op zaterdag maar zeker op zondag. Zondag uiteraard weer geen mail, dus chat geopend. Geen mail op zondag ten vroegste op maandag + fiets staat ingepland voor levering in week 33 !! Maandag eindelijk mail met bevestiging levering te verwachten vanaf dinsdag in week 33 aangezien “BATTERIJ NIET VOORRADIG IS”, terwijl de website nog steeds melding maakt dat deze wel voorradig is! Terug telefonisch contact opgenomen met klacht dat ons verzekerd was dat de duurdere batterij wel voorradig was en wij dus ten onterecht een duurdere batterij werd aangesmeerd. klantendienst antwoordt hierop dat dit een spijtig voorval is en dat zij afhangen van de leveranciers !Fietswinkel komt dus geen van zijn beloftes na, geen levering na 1 werkdag, onjuiste info op de website, geen juiste info als men telefonisch contact opneemt. GEEN enkele klantenservice !!!

Enige commerciële geste van Fietswinkel.nl lijkt ons hier wel normaal aangezien zij echt wel in gebreke blijven !!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Beste Wim, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat je niet goed bent voorgelicht, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We willen graag met je in contact komen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Zou je ons het ordernummer in een privébericht via Facebook toe kunnen sturen? Dan kijken we meteen even met je mee naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 09 augustus 2017 om 18:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door vanbaelen wim