Klacht: Oneerlijke geldwolven

op 18 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 is oneerlijk. Ik lees veel bekende situaties op deze site waar ik ook mee te maken heb gehad. Aansluitkosten op je factuur terwijl je wel hebt betaald en niet eens afgesloten bent geweest. Vervolgens contact met klantenservice die zeggen dat je een klachtenformulier moet invullen.. dat doe je dan en vervolgens krijg je een brief van een incassobureau, dus nog is een kwak geld er bovenop. Als je daar dan een klacht tegen indient wordt je niet serieus genomen en ben je alleen maar meer geld kwijt. Schandalig die service van hun! Heeft me genoeg hoofdpijn, tijd en geld gekost! Ik heb zelfs een tijd een dubbel abonnement gehad omdat ik niet eens bereik had met tele2, maar toch verwachten dat alles van mijn kant wel geregeld wordt. Bizar gewoon. Ben dus overgestapt, nooit meer iets vergoed gekregen.

Een vergoeding voor de 3x dat dit is gebeurd! Vooral die "afsluitkosten" terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mkorth