Klacht: Oneerlijk spelletje!

op 19 september 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Eerlijkheid duurt het langs. ik heb mooie vitrage besteld met dikke overgordijnen, mooie stof, kwaliteit, en netjes genaaid echter is de onderkant van de overgordijnen (woonkamer + slaapkamer)TOTAAL NIET GEPERST! Gewoon omgevouwen en dichtgenaaid. Als ik ze ophang ziet de onderkant er zo zielig uit. Leenbakker gebeld, moest de gordijnen brengen, zaterdag alles eraf gehaald afgegeven bij het filiaal in Dordrecht. Werknemer gaf zelf ook aan dat ze het inderdaad ziet, vandaag teruggebeld dat ze er niks aan doen, geeft ze me als advies dat ik ze moet ophangen en met een plantensproeier besproeien, wat een ik op zich kan begrijpen als er kreukels in de stof zitten, maar dat was mijn punt helemaal niet, de onderkant moet gewoon strak geperst worden, je wordt gewoon als een clown aangekeken alsof zij er zoveel verstand van hebben en ik niet! Ze gaan geen vergoeding geven en ook niet STOMEN… ik vroeg niet eens om te stomen.. de gordijnen moeten geperst worden… Nu moet ik ze elders laten persen omdat ik er zelf geen tijd voor heb, dit kost mij weer geld. heb voor 800 euro gordijnen gekocht, krijg ik van een medewerker nog te horen dat het niet veel is? Wat een BRUTALITEIT!!! Kortom jullie leveren de gordijnen net als in de showroom werd mij verteld door Sebastiaan (leidinggevende locatie Dordrecht) Als klant ga je er niet vanuit dat je de gordijnen in de showroom van top tot teen moet bekijken naar elk naadje en vlekken etc, want als er vlekken en losse naadjes op zitten moet ik er dan ook maar van uit gaan dat ik ze zo krijg??? Wat een onzin zeg. Service is gewoon KAK! Ik ben echt geen moeilijke of vervelende klant maar als ik ergens geld voor betaal en het maakt niet uit of dit veel of weinig is, dan ga ik er van uit dat het helemaal goed gedaan wordt, anders kan ik het net zo goed zelf doen! Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Ik wil de maakkostent terug

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariatorosjan