Klacht: oneerlijk incassobureau voor mij voordeelurenabonnement betaling ingezet

op 14 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben niet tevreden met de dingen voor de Factuur 9025893776 betaling hebben gegaan. ik ben al 5 jaar een actief NS reiziger met de voordeelurenabonnement. Ik wil blijven actief met de abonnement. Het Automatisch bankafschrijving voor de komende jaar verlenging gezakt. De herinneringsproces van NS heeft veranderd en ik was niet genoeg geinforrmeerd. Ik heb een herinneringsbrief naar mij adres verwacht. Maar ik heb alleen een email herinnering gekregd en dan mijn abonnement wordt beindigd. Ik wil het uitstaande bedrag direct naar NS betalen. NS heeft voor mij voordeelurenabonnement betaling een incassobureau heet SYNCASSO ingezet. Ik vind dit oneerlijk en mysterieus van NS. Zie de oneerlijk Incassokosten in de bijlage.

Ik wil de NS dit SYNCASSO factuur in te trekken en laat me om te betalen voor de voordeelurenabonnement direct naar NS. Kunt u alstublieft annuleer deze Oneerlijk en mysterieus Syncasso betaling?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS