Klacht: oneerlijk incassobureau voor mij voordeelurenabonnement betaling ingezet

op 14 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben niet tevreden met de dingen voor de Factuur 9025893776 betaling hebben gegaan. ik ben al 5 jaar een actief NS reiziger met de voordeelurenabonnement. Ik wil blijven actief met de abonnement. Het Automatisch bankafschrijving voor de komende jaar verlenging gezakt. De herinneringsproces van NS heeft veranderd en ik was niet genoeg geinforrmeerd. Ik heb een herinneringsbrief naar mij adres verwacht. Maar ik heb alleen een email herinnering gekregd en dan mijn abonnement wordt beindigd. Ik wil het uitstaande bedrag direct naar NS betalen. NS heeft voor mij voordeelurenabonnement betaling een incassobureau heet SYNCASSO ingezet. Ik vind dit oneerlijk en mysterieus van NS. Zie de oneerlijk Incassokosten in de bijlage.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de NS dit SYNCASSO factuur in te trekken en laat me om te betalen voor de voordeelurenabonnement direct naar NS. Kunt u alstublieft annuleer deze Oneerlijk en mysterieus Syncasso betaling?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Antwoord in Klacht.nl
Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ram prakash Ramachandran