Mijn Klacht:
Voor het eerst een keuken gekocht, leuk gesprek, goede tekening van onze droomkeuken. In het ‘sfeertje’ (de aanbieding geld alleen nu, en morgen kunnen we u deze korting niet meer geven’ akkoord gegaan en getekend.
Thuis kwam de aanbetaling 100% voor levering aan het licht. Contact gehad, 100% betaling per pin bij aflevering van de keuken mag ook. Maar ik wil graag de laatste 10% betalen als de keuken naar tevredenheid en volledig is opgeleverd.
Heb namelijk wat gegoogled op Bruyzeel en ben erg geschrokken van de vele klachten over de oplevering en het serviceplan van Bruynzeel.
De CBW voorwaarden die ze hanteren zegt; 15% aanbetaling, 55% bij levering van de keuken, 20% direct na montage en 10 binnen 14 dagen na oplevering. Dit is tegenstrijdig met de voorwaarden die Bruynzeel hanteert. Ik heb ze hier op aangesproken. Krijg een PDF mee, dat als Bruynzeel tegenstrijdige voorwaarden t.o.v. het CBW hanteert, de Bruynzeel voorwaarden bepalend zijn.
Wat is de angst dat Bruynzeel mij de laatste 1000 euro niet laat betalen als de keuken is opgeleverd? Als ze perfecte keukens leveren met een goede montage is er toch niets aan de hand. Door deze strijd voor een keuken die nog niet eens staat wordt ik argwanend. Erg jammer.
Gewenste Oplossing:
7000 euro aanbetaling op het moment van levering en 1000 euro betaling na oplevering van de keuken. Laat Bruynzeel eens positief in het nieuws komen dat ze wel schappelijk zijn en kwaliteitskeukens leveren!
