Klacht: Onduidelijkheid toeslag traject Rotterdam-Schiphol

op 03 mei 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op woensdag 3 mei 2017 ben ik met de trein van Tilburg Centraal naar Amsterdam Zuid gegaan. Ik moest overstappen op het station Rotterdam Centraal. Ik heb een kaartje in de aanbieding gekocht via www.ns.nl/treinpakkers. De aanbieding was: 2 dagkaarten voor €19,90. Op het traject Rotterdam-Schiphol werd mijn vervoersbewijs gecontroleerd. Mij werd verteld dat ik geen geldig bewijs had omdat ik geen toeslag had betaald. Toen ik mijn kaartje kocht stond nergens dat ik een toeslag moest betalen op het traject Rotterdam-Schiphol. Ook stond op het station alleen aangegeven dat dit kon met een ov chipkaart. Met mijn E-ticket kon ik dus niet de toeslag betalen. Nu heeft de conducteur mij een toeslag thuis laten sturen van €10. Dat is €7,60 duurder dan de gewone toeslag. Ik vind het nergens op slaan dat ik nu meer moet betalen door onduidelijkheid vanuit NS zelf.

Als ik de €7,60 terugkrijg die ik teveel heb betaald

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milogathier