Klacht: Onduidelijkheid over creditcard voor de waarborg

op 26 september 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Jammer genoeg hebben we de gereserveerde wagen niet kunnen ophalen. De hoofdbestuurder had geen kredietkaart die Greenmotion
kon aanvaarden voor de waarborg. Deze had ikzelf wel en de oplossing was om via Rentalcars de naam van de hoofdbestuurder te
veranderen. Greenmotion had een bevestiging per e-mail nodig van Rentalcars om de naam te kunnen aanpassen. Echter waren zij
niet bereikbaar buiten de kantooruren en kon dit niet gebeuren. Resultaat was dat wij een volledige nieuwe overeenkomst moesten
afsluiten voor het bekomen van een huurauto. Wij betaalden hiervoor 351.00 £ extra. Bijkomend hebben we hierdoor ook heel wat
tijd verloren waardoor ons tijdsschema in gedrang kwam.
Tot op heden nog geen contact verkregen met Rentalcars.

Graag hadden wij hiervoor enige tussenkomst bekomen voor deze extra kost. Onze mening is dat een bedrijf zoals Rentalcars
met een cliënteel dat 24u op 24u uw diensten gebruikt ook 24u op 24 beschikbaar zou moeten zijn voor zijn klanten als zijnde de leverancier.
Zoals blijkt kunnen er steeds onverwachte problemen opduiken waarvoor Rentalcars zijn klanten een oplossing kan bieden op dergelijke
onaangename momenten.
Een 24u service / bereikbaarheid zou een enorme stap vooruit betekenen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Bogaerts