Klacht: onduidelijke reclame

op 10 september 2016 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heel onduidelijk door een groen kaartje met 50% korting op de doos te bevestigen….maar de hele kleine letters geven aan…..op het 2e artikel. Heel verwarrend als je er pas achter komt bij de kassa…. en wordt je de winkel ook nog in gestuurd om een 2e artikel te zoeken. Volgens mij verkoop je veel meer als je gewoon 50 % korting geeft. Nu leg je het artikel terug als je er niks bij kan vinden….zoals ik gedaan heb.

Gewenste Oplossing:

Duidelijk alleen de korting aangeven op het artikel wat in de uitverkoop is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scapino

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

Bericht van Scapino

6 maanden geleden - Beste mevrouw Feenema, Ik vind het vervelend om te horen dat de actie niet duidelijk genoeg voor u is geweest. We proberen de actie zo duidelijk mogelijk aan te geven, onder andere door posters in de winkel en radiospotjes. Ik ga het uiteraard intern bespreken. Dat mochten we nog eens zo'n actie hebben, voor iedereen de voorwaarden duidelijk zijn. Met vriendelijke groet, Lizet Klantenservice Scapino

Alle klachten die gemeld zijn door feenemaatje