Klacht: Onduidelijke Communicatie

op 11 juli 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medipoint maakt het zo onoverzichtelijk op de website dat het niet duidelijk is wáár de geleende spullen terug gebracht kunnen worden (dat kon namelijk niet bij de ophaallocatie). Uiteindelijk dus maar gekozen voor de optie ‘ophalen’ maar er staat nergens vermeld dat ze dit in rekening brengen. En dat doen ze dus gewoon wel. Waarom wordt hier niet open over gecommuniceerd en waarom maken jullie het onmogelijk om een terug breng locatie te vinden op jullie website.

Gewenste Oplossing:

Als de kosten voor het ophalen zeer duidelijk vermeld worden. En het vinden van de terugbreng locatie vergemakkelijkt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 21 juni 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dekkers,

Uw klacht van 11 juli is behandeld en besproken met mijn collega, hierin heeft u aangegeven tevreden te zijn met de afhandeling van uw klacht. Gezien uw klacht destijds is besproken en is opgelost gaan wij over tot het sluiten van uw klacht.

Met vriendelijke groet
Medipoint Klachtenregistratie

Alle klachten die gemeld zijn door Luisa29