Klacht: Onduidelijke Communicatie

op 11 juli 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medipoint maakt het zo onoverzichtelijk op de website dat het niet duidelijk is wáár de geleende spullen terug gebracht kunnen worden (dat kon namelijk niet bij de ophaallocatie). Uiteindelijk dus maar gekozen voor de optie ‘ophalen’ maar er staat nergens vermeld dat ze dit in rekening brengen. En dat doen ze dus gewoon wel. Waarom wordt hier niet open over gecommuniceerd en waarom maken jullie het onmogelijk om een terug breng locatie te vinden op jullie website.

Gewenste Oplossing:

Als de kosten voor het ophalen zeer duidelijk vermeld worden. En het vinden van de terugbreng locatie vergemakkelijkt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Luisa29