Klacht: Onduidelijke afschrijving

op 30 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Stichting Ayden geeft aan van mij een doorlopende incasso machtiging te hebben gekregen van 69 euro per jaar . Het is niet terug te zien in mijn online bankieren en het is volstrekt onduidelijk waarvoor deze doorlopende incasso is.
Ik krijg geen antwoord anders dan het antwoord dat ik maar moet uitzoeken welk bedrijf ik 69 euro per jaar verschuldigd ben.

Ik ben tevreden als ayden mij inzage geeft in welk bedrijf jaarlijks wil incasseren bij mij.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 31 juli 2017 om 09:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 31 juli 2017 om 09:26 geantwoord

Ayden is prima in staat te zien waar ze mijn bedrag naar overboeken

Bericht van Adyen

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw antwoord. We kunnen u niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt. Om uw betaling te kunnen traceren hebben wij of een printscreen van uw bankafschrift nodig, of een PSP-referentienummer. Als u ons de bovengenoemde informatie kunt sturen naar support@adyen.com, kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is. Ik hoor het graag als u meer vragen heeft. Met vriendelijke groet, Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Frank.leenders