Klacht: onduidelijk welk bedrijf u vertegenwoordigd, dat kennelijk toestemming heeft om 35,88 op 29 juni van mijn rekening af te schrijven. Wie is dat bedrijg?

op 23 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Zie boven

als een duidelijk antwoord is ontvangen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Van Prooijen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Om te achterhalen welk bedrijf dat is, kunt u een email sturen naar support@adyen.com onder vermelding van het 16-cijferig nummer in de omschrijving van de betaling.

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 25 juli 2016 om 15:01 geantwoord

Er is helemaal geen antwoord gekomen. Plus veel te late reactie. Laat maar zitten. Ik verwacht geen reactie meer van u.

Bericht van Adyen

5 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Van Prooijen, Excuses voor onze late reactie. Wij willen u toch graag helpen. Wanneer u ons het 16-cijferig referentienummer of uw IBAN toestuurt kunnen wij nagaan welk bedrijf ons de opdracht heeft gegeven geld bij u te incasseren. Met vriendelijke groet, Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door blauwkaiers