Klacht: Onduidelijk over online checkin

op 06 juli 2021 over Mytrip in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht Ryanair Eindhoven naar Barcelona. Ze sturen ontzettend veel mails na je boeking om meer geld aan je te verdienen maat geen enkele informatie hoe je online kunt inchecken. Je wordt steeds verwezen nar hun website, waar je je vlucht kunt bekijken en uit kunt printen. Ik ging er dan ook vanuit dat je met dat papier je boardingpas kreeg op het vliegveld. Zal vast een extra maatregel zijn vanwege corona dacht ik. Maar nee helaas op het vliegveld moest ik 55 euro betalen omdat ik niet was ingecheckt. Dat had je je dus rechtstreeks bij Ryanair moeten doen. Wat een service!!

Gewenste Oplossing:

Dat mytrip de onnodig gemaakte kosten van 55 euro aan mij terug betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jellie84