Klacht: Onduidelijk nalevering boek

op 23 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

In juli het boekenpakket besteld voor mijn dochter. 2 boek ontbrak. Dit boek zou nageleverd worden werd mij op 21 juli verteld. Tot op de dag van vandaag (dat de school weer begint) hebben wij dit boek niet ontvangen. Vorige week voor de 3e keer gebeld. Levering vd boeken was inmiddels bij hen binnen en zou opgestuurd worden. Als t maandag niet binnen was moest ik bellen. Ik vandaag (dinsdag) bellen.
Ik zou door collega van meneer verkeerd geinformeerd zijn. De boeken waren nog helemaal niet bij hen binnen!
Wanneer dan wel? Daar kreeg ik geen antwoord op. Mijn dochter moest maar ” met iemand meekijken”..
Alleen zijn er dus meerdere leerlingen die t boek niet ontvangen hebben!

Wanneer het boek een dezer dagen geleverd wordt en mij als klant niet besodemieteren

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:32 geantwoord

Beste mevrouw van Eijsden,

De boekenlijst zoals u deze heeft besteld, is samengesteld door de school. Deze wordt samengesteld met de kennis van verschijningsdata, wat betekent dat dit artikel volgens de uitgever op tijd leverbaar zou zijn om in de boekenpakketten van de betreffende leerlingen te worden gevoegd. Echter is het de uitgever niet gelukt de partij artikelen tijdig bij ons af te leveren, conform de afspraak die over deze boeken was gemaakt.

Dit is helaas de reden dat het artikel nog niet bij u en niet bij de medeleerlingen van Alyssa is geleverd. Het artikel is inmiddels bij ons voorradig en zal zo spoedig mogelijk aan u worden uitgeleverd.

VanDijk.nl

Heeft op 24 augustus 2016 om 10:01 geantwoord

- Vorige week zou t artikel voorradig zijn, gisteren bleek van niet en nu opeens weer wel..?
- Er wordt met geen woord gerept over dat de medewerkers verschillende info geven los v elkaar.
- weer wordt gezegd z.s.m.. Wanneer kan ik t in de brievenbus verwachten??

Alle klachten die gemeld zijn door Sasja1