Klacht: onduidelijk en niet te begrijpen, hoe zo aan melden?

op 30 april 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kan mij nergens aan melden met de door de stichting staatsloterijschadeclaim aan mij toegestuurde brief met daarin de mededeling dat ik recht heb op 4 loten die ik met mijn zogenaamde persoonlijke referentienummer zou kunnen ontvangen

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik ook eens wat zou winnen en mij ook in ieder geval zou compenseren of in ieder geval de 4 loten zou doen toe komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ajh de vries