Klacht: onduidelijk

op 21 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Heeft op 21 januari 2014 om 09:41 geantwoord

Nee er is niks opgelost ik wacht nu al bijna een maand op mijn geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 21 januari 2014 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klant heeft dezelfde klacht 3 keer op de website geplaatst. Wij sluiten deze klacht af en behandelen de nieuwste van de 3 klachten die deze klant heeft geplaatst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door netty2