Klacht: onduidelijk

op 31 augustus 2017 over CAK in de categorie

ik kreeg van 30-08-2017 een brief binnen van een incasso bureau dat ik een bedrag van 124 euro moet betalen , dat is dan niet zo erg maar op de manier waarop . ik had eerst een wmo indicatie en nu een wlz indicatie eind 2016 is dat veranderd , ik had destijds al een automatische incasso afgegeven aan het cak , nu houd mijn zus mijn boekhouding bij en krijgt zij van het cak de brieven, ik kijk dan ook niet vaak op mijn cak site , daar stond trouwens wel op dat ik nog steeds betaal met automatische incasso. beetje raar vond ik want er werd niks afgehaald maar goed gaat wel eens vaker iets mis daar op kantoor bij cak , nu bleek bellen naar cak dat ik een nieuwe machtiging moest afgeven aan cak terwijl ik dat al had afgegeven toen die tijd , maar dat bleek dan alleen voor de wmo te zijn en niet voor wlz terwijl het zelfde kantoor cak dat int , het is ook best onduidlijk aangegeven op de site

dat hun alle facturen die nu nog open staan naar mijn toesturen zo dat mijn zus een beetje order in de cak zaken kan krijgen weer ,

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 18 september 2017 om 11:26 geantwoord

Een medewerker van ons klachtenteam heeft telefonisch contact met de indiener van de klacht opgenomen. Wij hebben verteld dat de overdracht naar ons incassobureau gehandhaafd blijft. Dit omdat wij mevrouw met de herinnering en aanmaning correct op de hoogte hebben gesteld van het openstaande bedrag wat nog betaald had moeten worden. De incassovordering is onder protest betaald. Mevrouw is verder tevreden over de afhandeling en bedankt voor de terugkoppeling. Hierdoor hebben wij de klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door cello2710