Klacht: Ondeugelijke product die vermist is

op 13 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een tas gekocht. Deze ging erg snel kapot. Ik heb hem in de zichttermijn teruggestuurd als klacht. Uiteindelijk contact gehad met de klantenservice omdat ik geen e-mail kreeg om een tijdsvenster voor de retourafspraak te kiezen. Degene gaf aan dat de procedure gewijzigd is en dat de koerier binnen 48u onaangekondigd langs komt. Erg onduidelijk aangezien de e-mail tegenstrijdig informatie gaf. Daardoor is het pakket opgehaald toen ik niet thuis was. De retourbewijs is daarbij ook niet bewaard. Nu komt het ergste: de tas werd maar niet retourverwerkt. Klantenservice gaf aan dat ik maar liefst 14 dagen moest afwachten. Heb ik gedaan en daarna heb ik weer contact opgenomen. De tas was vermoedelijk vermist. Er is een onderzoek gestart daarover. Uiteindelijk geef Zara aan dat omdat ik geen retourbewijs heb dat ze mij daarbij niet kunnen helpen.
Ik ben diep teleurgesteld.

De tas was uitverkocht maar is inmiddels weer voorradig. Ik wil een nieuwe tas of mijn geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariafernanda