Klacht: Ondeugelijk telefoonhoesje.

op 19 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

29 Juli jongst leden heeft mijn zoon een IPHONE 6 plus hoesje gekocht bij de Action (Werfstraat Haalem) voor zijn nieuwe telefoon.
14 Augustus haalde hij zijn telefoon uit zijn zak. Op dat moment stond hij stil. Zijn telefoon viel spontaan uit de hoes op de grond. Met als gevolg een flink gebarsten scherm. Hierbij waren meerdere mensen aanwezig die zagen dat dit gebeurde.
Het hoesje is ondeugelijk. Graag hoor ik welke oplossing er gevonden kan worden.

Vriendelijke groeten Sandra Damen.

Een tegemoetkoming in de gemaakte kosten van het herstellen zou de Action sieren. (Bon is in ons bezit)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SandraDK