Klacht: ondeugdelijke levering

op 31 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

we hebben een schilderij besteld en ontvangen. Bij het uitpakken bleek de lijst gebroken en het schilderij is dus niet op te hangen.
Wij willen daarover een klacht indienen bij de leverancier light in the box maar kunnen dat via de site blijkbaar niet doen.
Wij zouden het op prijs stellen als u ons in contact kunt brengen met het bedrijf en we de zaak verder formeel kunnen afhandelen.
Wij hadden voordat de zending gereed gemaakt werd al betaald

Wij zijn tevreden als er een oplossing komt in verband met de ondeugdelijke levering van het bestelde artikel
Graag uw reactie en verdere hulp.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 augustus 2016 om 20:16 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte excuses voor het ontvangen van het schilderij met gebroken frame.

Wij kunnen u twee oplossingen aanbieden, laat u ons a.u.b. weten naar welke optie uw voorkeur uitgaat:

1. U retourneert het product en we versturen u een nieuw exemplaar
2. U houdt het product en laat het frame herstellen, en accepteert een terugbetaling van EUR 15.00

Laat u ons a.u.b. uw keuze weten voordat u verdere stappen onderneemt. Indien u het product retourneert zonder ons te verwittigen en zonder een correct ingevuld Retourformulier in het pakket, dan kunnen wij uw retournering en terugbetaling wellicht niet verwerken.

We hopen dat ons voorstel acceptabel voor u is. Nogmaals onze oprechte spijt voor wat er gebeurd is.

Hermes
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bkdenharder