Klacht: ondeugdelijk product

op 06 mei 2016 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

2x een set van het servies Gotenborg gekocht bij Xenos. Dit servies was bestendig voor bijna alles, ook voor de magnetron. Helaas heb ik geconstateerd dat de borden niet tegen de magnetron kunnen. De borden knappen direct kapot. Dit is met 2 (van de 8) gebeurt. Direct contact gehad via de mail met de klantenservice. Eerst kon ik een vergoeding krijgen van €2,00 per bord, want dit servies is niet meer leverbaar. Na meerdere gesprekken via de telefoon, kreeg ik het verlossende antwoord ik krijg 1 set vergoed. Helaas is er met geen mogelijk vast te stellen welk van de 2 serviezen niet goed is. Ik wil gewoon van al het ondeugdelijke servies af! Xenos , ik wil gewoon al mijn geld terug dus niet van 1 servies maar van alle twee!

als ik al het servies kan retourneren en mijn geld terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

Reactie van de melder van de klacht Marion54

1 jaar geleden - Vanavond naar Xenos Vleuterweide, daar is alle prima afgewerkt!! Heb al mijn geld terug gekregen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Xenos in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Xenos een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Xenos

Heeft op 09 mei 2016 om 13:41 geantwoord