Klacht: ondeugdelijk prodoct

op 08 december 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Begin november van dit jaar heb ik een linnenkast (grijs eiken, model sprint) besteld bij de Leen bakker. Bij het in elkaar zetten van deze kast bleek dat er onderdelen ontbraken en dat er ondeugdelijke onderdelen in het pakket zaten. Het materiaal van de kast is zeer slecht. Ik heb exact de stappen nagelopen die de montagehandleiding aangeeft. Desalniettemin vertoont de kast gebreken.
Ik heb verzocht om teruggave, dan wel om te ruilen met een nieuwe kast. Dit verzoek werd afgewezen.
Het enige wat mogelijk was, was de bestelling van de ondeugdelijke onderdelen. Deze zou ik dan ontvangen.
Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen. Mijn kleding kan ik nu nergens kwijt. Contact gezocht met Leen Bakker. Deze vertelde mij dat de onderdelen vanuit Denemarken moeten komen en dat het tot twee maanden in beslag kan nemen.

Dit vind ik een zeer slechte oplossing.

Zsm de ondeugdelijke onderdelen ontvangen. Uiterlijk binnen een week. Het liefst ontvang ik een nieuwe kast, want als het materiaal an sich ondeugdelijk is, of wanneer er sprake is van een fabrieksfout dan zullen nieuwe onderdelen niet veel uithalen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Akarkach