Klacht: Ondeskundig en slechte service: wegblijven?

op 11 juni 2017 over M2Trading.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

De cilinder die ik via de website bestelde zou niet goed zijn en een ander werd geleverd op advies van de winkel, helaas bleek dat toch niet de juiste te zijn voor de uitlaat die ik al had (en ook al had genoemd en doorgegeven vooraf). Vervolgens een kleine korting gekregen en een ander uitlaat besteld. Ook die zou echter niet geleverd worden maar weer een ander en ook die blijkt helaas niet goed te zijn. Vragen om hulp blijven nu echter onbeantwoord. In vervolg op een klacht op Kiyoh.nl krijg ik nog een mailtje waar ik op reageer maar ook daarna blijft het gewoon stil. Triest bedrijf als het zo de normale gang van zaken is…..

wat mij betreft een volledige terugname van goederen en volledige terugbetaling

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar M2Trading.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door M2Trading.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat M2Trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

M2Trading.nl

Heeft op 11 juli 2017 om 09:35 geantwoord

Richard een paar keer proberen te bellen Het hele probleem is dat hij zijn scooter niet goed heeft afgesteld. daarom functioneren zijn uitlaat en cilinder niet helemaal perfect op elkaar. Wanneer de juiste verhouding rollen en trekveren geplaatst wordt zullen de cilinder en uitlaat perfect functioneren!
Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd nog bij ons terecht geen probleem.

Heeft op 11 juli 2017 om 16:41 geantwoord

typerend antwoord van een partij die het niet de moeite waard vind om te lezen wat hun klanten schrijven of luisteren naar wat er gezegd wordt. Zoals al eerder vermeld is het probleem met onbelast vario terwijl trekveren alleen relevant zijn als de varioriem is geplaatst. Ook wordt er een antwoord gegeven alsof ze geprobeerd hebben te bellen maar er is noch gebeld noch een bericht ingesproken op voicemail. Zoals gezegd, trieste sop

Alle klachten die gemeld zijn door rhtizzy