Klacht: ondersteuning van de padova easy

op 14 augustus 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Batavus in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Batavus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Batavus

Heeft op 17 augustus 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw keuze voor een E-bike van ons merk Batavus.
Vervelend om te horen dat uw ondersteuning niet meer werkt.
Helaas kunnen wij op afstand niet beoordelen wat er aan de hand is.
Om deze reden willen wij u vragen om naar uw Batavus dealer te gaan.
Hij kan, indien nodig, contact opnemen met de technici van het E-Bike Service Center (EBSC).
Mocht u vragen hebben aan ons, dan kunt u ons bereiken via info@batavus.com.

Wij hopen u hierbij voldoende op weg te hebben geholpen en gaan ervan uit dat uw dealer de fiets weer werkende kan krijgen.

Met vriendelijke groet,
Batavus B.V.
Consumentenafdeling

Alle klachten die gemeld zijn door wimken