Klacht: Onderstel ongerepareerd retour

op 22 juli 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

ONZE KLACHT IS VERWIJDERD MAAR HET WORDT NOG MOOIER!

UPDATE!! Ons onderstel werd vanmorgen geleverd, waar wij al bang voor waren werd werkelijkheid. NIKS AAN GEDAAN EN DUS NOG STEEDS DEFECT!!! Wij betwijfelen zeer of het uberhaubt ter reparatie aangeboden is aan de leverancier. Belachelijk dat je na een reparatie en klacht geen nacontrole doet op het onderstel. GEEN WOORDEN VOOR!!

Eind mei het onderstel van de Nuna, ivm defecte vergrendeling, ter reperatie naar Baby Dump veenendaal gebracht. Het herstelde onderstel zou gereed zijn in de week 24/25. Week 26 zelf contact opgenomen met de klantenservice. Werd ons gezegd dat het onderstel al ruim 2 weken in Veenendaal stond. Raar dat wij nooit gebeld zijn, maar goed, mijn man is op 2 juli richting Veendaal gereden. Daar aangekomen, geen onderstel en geen bon te vinden? Medewerker in de winkel was zo vriendelijk om aan te bieden dat hij het ging uitzoeken en dat het dan kosteloos thuis bezorgd zou worden. Top! In week 27 werden we gebeld met het bericht dat het onderstel de opvolgende week in de winkel te Veenendaal zou staan. Dus ik zeg ; bedankt, maar wanneer wordt het dan geleverd? Geleverd? Ik zeg; ja, geleverd. Mijn man is namelijk voor niks in de winkel geweest en de medewerker heeft hem aangeboden dat wij het onderstel dan thuis geleverd kregen. Stond niks van in het systeem, uiteraard. Maar, geen probleem, u wordt gebeld voor een afleverdatum. Nou, vandaag gebeld. Het onderstel wordt 5 augustus geleverd. Mijn man, zeer kalm, daar ga ik niet mee akkoord, we zijn hem al sinds mei kwijt. JANICE ZONDER ACHTERNAAM kon geen andere afspraak maken de planning was er niet, maar wij hadden zelf aangegeven dat we het in week 31 geleverd willen hebben? We worden afgedaan als leugenaar ipv inleving in de situatie. Dus mijn man heeft gevraagd om een terugbel verzoek, maar zelfs daar kon mevrouw geen dag en tijd voor geven. Mijn man heeft dus maar gezegd dat hij voor volgende week vrijdag (22juli) teruggebeld wil worden met een passende oplossing. Nogmaals gevraagd om haar achternaam ivm evt klacht en belabberde service, maar er werkt maar 1 Janice volgens deze slecht communicerende dame. Bah! Jammer dat je altijd tegen dit soort dingen aanloopt bij grote bedrijven.

Oplossing

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 22 juli 2016 om 14:01 geantwoord

GEBELD MET MENEER, ALS EERSTE ONZE EXCUSES AANGEBODEN DAT HET ONDERSTEL IS GELEVERD ZONDER GEREPAREERD TE ZIJN.
WE GAAN NU BIJ KLANT EEN COMPLEET NIEUWE KINDERWAGEN MODEL NUNA IVVI LEVEREN. WE GAAN INTERN NAKIJKEN WAAR HET FOUT GEGAAN IS, BIJ ONS OF BIJ DE LEVERANCIER, MAAR VOOR DE KLANT GAAN WE DIT VOLGENDE WEEK NETJES VERHELPEN.
HEER WAS ACCOORD MET DEZE OPLOSSING.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Stam