Klacht: onderschuifbed Pascal

op 12 mei 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 6 mei in Barneveld bij Leen Bakker naar een Pascal onderschuifbed gekeken. Van € 169,= voor € 139,=
Zeer vriendelijke verkoopster erbij die de prijs beaamde.
Woensdag 11 mei naar de winkel om het bed te bestellen, hier werd gezegd dat de prijs toch echt € 169,= was, terwijl de prijs van € 139,= er nog op zat.
De verkoopster heeft nog naar het hoofdkantoor gebeld, zelfs gezegd dat zij ook had gezegd dat het bed € 139,= was, maar niets hielp!!!
Jammer, het gaat niet om die 30 euro, maar dit is een gemiste kans.

Gewenste Oplossing:

Het ligt niet aan het winkel personeel, maar duidelijk aan het klant onvriendelijkheid van het hoofdkantoor.
Dat is voor ons onbegrijpelijk, temeer daar het bed in een voorgaande folder voor € 99,99 aangeboden is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door a.fieret@hotmail.com