Klacht: onderhoud/service

op 14 juni 2016 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik ben een VROUW, KLEIN van stuk met een GRIJS dak, Ik ben chronisch ziek en ben afhankelijk van morfine om te kunnen bewegen, slaat het medicijn NIET AAN dan kan ik niet de deur uit, dagelijks om 16.00 uur krijg ik de Fysio aan huis. Nu verlangt men van mij dat ik een afspraak maak of kom tussen 16.00-17.00u., beiden lukt niet want ik weet nu nog niet of op de dag van de afspraak de morfine aan slaat, zo niet dan kan ik echt NIET de deur uit. Toen de heren dachten iets te kunnen verkopen vloog men en boog als een knipmes, nu……wil men me nauwelijks aanhoren en niet echt van dienst zijn.

Ik heb ten gevolge van een langdurig ziekbed mijn toestellen langere tijd niet kunnen dragen, nu echter passen de oorstukjes niet meer zijn bij het inbrengen en dragen uitermate pijnlijk, na mijn afwijzing om een afspraak te kunnen maken wilde ik de beide toestellen in de winkel achter laten zodat men het benodigde werk erop uit kon voeren op de dagen en uren dat het het beste uit zou komen en dat ik ze op een latere datum weer op zou halen als ik weer eens een “GOEDE ” dag zou hebben, dit werd geweigerd en men bracht het doosje met de toestellen zelfs achter mijn gat aan naar mijn scootmobiel.

De werknemer die mij in de winkel te woord stond was duidelijk ontstemd en niet uitnodigend en duidelijk ongeïnteresseerd in zijn lichaamshouding en hield de rechter hand met een gestrekte elleboog diep opgeborgen in zijn broekzak, bediende pc met de linkerhand, kruis links voor het toetsenbord langs, hij weigerde de hoortoestellen in ontvangst te nemen en in orde te maken zodat ik de ze op een latere datum weer kant en klaar op kon halen.

Dagelijks ben ik tussen 16.00u. en 17.00u. bezet dan krijg ik therapie, ik kan t.g.v. fysieke problemen niet een afspraak maken in het vooruit, en nimmer na de middag ben ik in staat de woning (bed) te verlaten.

Ik ben tevreden als ik de beide hoortoestellen weer pijnvrij kan dragen, ongeacht wat daarvoor nodig is.

Alle klachten die gemeld zijn door teep