Klacht: onderhoudsbeurt cv ketel

op 17 december 2012 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 3e keer heeft Feenstra 1 dag voor de afspraak de afspaak geannuleerd.
Als klant moet je iedere keer je agenda er op afstemmen, echter als men een dag van tevoren de afspaak annuleerd kan je niet als je in de zorg werkzaam bent je baas bellen dat je toch komt. ZEER slechte service, ben helemaal klaar met deze firma!

Gewenste Oplossing:

Stopzetting contract en teruggave maandelijks betaalde termijnen omdat daar NIETS
tegenover staat. Er is geen enkele service of onderhoud uitgevoerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Feenstra

Heeft op 03 januari 2013 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Angenent,

Ten eerste onze oprechte excuses, dit is niet de service die u van Feenstra kunt verwachten.

Zoals besproken kunnen wij u de gewenste oplossing bieden.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare Team van Feenstra

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Andre66